Mission, vision og identitet

XÅbningstiderUBSBOLIG A/S holder igen åbent både pr. telefon og for personlig henvendelse. Telefonisk henvendelse mandag – onsdag kl. 10 -12 & kl. 13 – 15 torsdag kl. 13 – 17 fredag kl. 10 – 12 - Personlig fremmøde tirsdag kl. 10 – 12 torsdag kl. 13 – 17

Mission:
At levere kundenær, ansvarlig og digital administration og udvikling af boliger, som beboerne ønsker at bo og engagere sig i.

Vision:

 At være den mest attraktive leverandør for kunder, der prioriterer kundenær, ansvarlig og digital administration af boliger, som beboerne ønsker at bo og engagere sig i.

At være bredt kendt, anerkendt og respekteret i relevante netværk for den ansvarlige udvikling og administration vi leverer.

At kunden oplever alle UBS’ medarbejdere som ansvarlige samarbejdspartnere.

 

Strategien for 2019 til 2022:

  • Åbne nye forretningsområder for vores allerede eksisterende kunder.
  • Hjælpe kunder, både nuværende og potentielle, med at bygge boliger som beboerne ønsker at bo og engagere sig i.
  • Videreudvikle og konsolidere UBSBOLIGs eget ventelistesystem; S.dk.
  • Udbrede kendskabet til  S.dk
  • Opdyrke en kundebase i andelsboligsegmentet